Terechte vragen.
Ik ga een poging wagen om je vragen te beantwoorden.
Vraag 1: om middels ons betaalde vastrecht weer warmte in de grond te laden (de boetes van de provincie zijn niet mals bij beëindiging WKO met een bodemonbalans en als je 187 sponsoren kunt vinden dan laad je de grond gewoon weer met warmte);
Vraag 2: voorlopig nog niet met de centrale gasinstallatie koopt de Vitens tijdswinst (hiermee krijgen ze een betere onderhandelingspositie) en wellicht is de Gemeente Zutphen n.a.v. een verzoek gaan handhaven (je weet het niet?)
Vraag 3: De bewoners wie anders. Immers de Vitens voldoet prima aan hun verplichtingen toch?
Vraag 4: Natuurlijk zie antwoord vraag 1
Vraag 5: Ja dat is een beetje vragen naar de bekende weg. We volgen gewoon de agenda van de Vitens of de bewoners nu willen of niet. Heeft de Vitens wat met de bewoners afgesproken dan?
Oh je bedoeld de transitie naar een individuele energievoorziening, of toch niet ik bedoel een collectieve energievoorziening, oh nee het werd toch een individuele energievoorziening. Maar voor de zekerheid bouwen we voor de winter toch maar eerst om naar een centrale gasinstallatie toch?
Laten we afwachten of je antwoord krijgt van de Vitens in iedere geval heb je al antwoord van mij ontvangen

Groeten John