Vitens stuurt ten onrechte aanmaningen naar bewoners.

Belangenvereniging De Teuge (logo)Inmiddels horen we van meerdere bewoners dat ze een aanmaning hebben ontvangen, rondom het vastrecht hebben wij afspraken met Vitens gemaakt. Vitens komt de afspraken nu niet na. We zijn het aan het uitzoeken en komen er spoedig iedereen op terug.

Bestuur de Teuge

 

Bijgewerkt:
10 april 9:30

  • De klantenservice is op de hoogte, informeert intern de behandeld medewerker.
  • We raden jullie aan te bellen met de klantenservice van Vitens 0900 – 0650
  • Maak kenbaar dat u het niet eens bent met de betalingsherrinering en dat je wilt dat ze de fout herstellen van hun kant.
  • Vermeld daarbij dat het gaat om het inhouden betalingen mbt het in niet nakomen van de warmte & koude levering (al 2 jaar niet)

2 gedachten over “Vitens stuurt ten onrechte aanmaningen naar bewoners.

  1. Ik heb gewoon alle rekeningen volledig betaald. De actie van het inhouden van het vastrecht heeft geen enkel effect geahd. Het risico van het niet financieel kunnen verwerken van inhoudingen bij een bedrijf als Vitens (waar dit soort zaken volledig geautomatiseerd zullen gaan) achte ik veel te groot.
    Zie wel achteraf of dit vastrecht te verhalen is, liever nu geen strijd mbt betalingen & aanmaningen.

  2. Ik heb de helft ingehouden van de WKO bijdrage. Circa 27,50 per maand. Om de simpele reden dat ze al twee jaar in gebreke zijn kwa levering Koude en Warmte op een duurzame wijze. Ze leveren al twee zomer geen koude meer, en al twee jaar geen duurzame energie. Kortom, feitelijk voldoen ze 100% niet. Ik kies ervoor om wel de inhouding te doen. Achteraf verhalen zal niet gaan, ik zeg het wel op mijn spaarrekening. Laat ze maar naar de rechter gaan, volgens mij hebben wij gelijk.

    Groet,
    Robert van den Breemen

Reacties zijn gesloten.